Planning in de war door slechte weer - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Michael Tijhuis - WaarBenJij.nu Planning in de war door slechte weer - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Michael Tijhuis - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Planning in de war door slechte weer

Door: bensjomic

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 November 2011 | Nederland, Nijverdal

Vanacht zou ik met de trein vertrekken. Op weg naar me verblijfplaats voor de komende tijd. Maar het gaat helaas niet meer door. Het weer heeft onverwacht roet in het eten gegooid. Voor veel mensen is het weer uitstekende uitvlucht voor het dagelijkse leven. Voor mij is het helaas een hel. Zat te verheugen om weg te kunnen. Een tijdje hier vandaan, met een beetje geluk ga ik volgende week.

Al met al heb ik nu wel meer tijd om hier wat te doen. Maar wat als al je plannen ingesteld stonden, op het weggaan en ergens je tijd doorbrengen. Dan is het lastig hier wat mee te doen. gelukkig komt er vast nog een moment dat het wel door kan gaan. Met een beetje geluk kan ik alsnog 23 december vertrekken. De laatste mogelijkheid, anders houd het op. Slecht nieuws voor nu, hopelijk niet voor later.

Zit nu te duimen dat ik dan weg kan. Niet dat ik het hier niet mooi heb, maar soms is het fijn om ergens anders alles op een rijtje zetten. Veel opkroppingen verbergen heeft geen zin. Maar een uitweg zoeken is een goed idee. Wil in ieder geval een paar vrienden erg bedanken. Dank jullie voor alles! Uit me hart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

VIP-member
Michael

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11197

Voorgaande reizen:

23 Maart 2013 - 01 Juni 2013

Reis naar Peru

27 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Parijs 2012

20 December 2010 - 31 December 2010

Belarus in de winter

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: